מסע יום הולדת- המלצות טיול

היי יקיריי,

לכבוד יום הולדת ה28 שלי החלטתי לבקר ב28 מקומות שלא הייתי בהם קודם.
הנה כמה המלצות על מקומות שהספקתי לבקר בהם-

המפל הנסתר בין ראש העין לפתח תקווה

בין ראש העין לפתח תקווה, בפאתי כביש 5, מסתתרת לה פינת חמד, בין צמחייה רבה זורם לו נחל ובשוליו יש מפלון קטן שאפשר לטבול בו.
אני לא טבלתי אבל היה מהנה מאוד לשכשכך רגליים. לעומתי הכלבים מאוד נהנו להיכנס לשחות ואפילו מצאו כמה חברים לשחק איתם.
הגורה הקטנה גם נהנתה לטבול רגליים במים והייתה מהופנטת מכל מה שהתרחש סביב ( בעיקר מלא צעירים שותים, מעשנים נרגילה ושומעים מוזיקה על מקסימום ) כנראה שזה מה שקורה שמגיעים בשבת אחרי צהריים.

מתאים לנו: משפחות, זוגות, יחידים, המקום לא נגיש לבעלי מוגבלויות.
סוג טיול: לשבת לשכשך רגליים ולרבוץ קצת ליד המים
מילה של רני: להביא מחצלת, פק"ל קפה, נשנושים וגם כמה שקיות זבל גדולות (כי עם ישראל לא יודע לנקות אחריו).
אה וגם אפשר להביא את הכלבלב שלכם, שלי נהנו מאוד 🙂

בחייאת, תקצרי לי:
מקום נחמד ופסטורלי, עדיף להגיע באמצע שבוע שלא עמוס בכל עם ישראל, אחיו ובני דודיו.
תארזו מים, נשנושים, תחבשו כובעים וצאו להנות מהארץ היפה שלנו 🙂

מדד מקס וגץ לטיולים: 8 מתוך 10

בוויז: המפל הנסתר שרונית

החוף של מוש באילת

האיש שלי ואני עשינו קפיצה ספונטנית לאילת אחרי שלא ביקרתי בה משהו כמו 5 שנים.
מראש החלטתי שאני חייבת לבקר בחוף הזה שכולם מדברים עליו- החוף של מוש!
שנכנסנו לחוף הרגשתי כאילו לקחו את החושות של סיני עירבבו אותם עם מקסיקו והחוף של מוש זה מה שיצא.
זולות ופינות ישיבה נמוכות פזורות בכל מקום ומוזיקת צ'יל מתנגנת ברקע.
הים בגוונים שקופים של כחול, אפילו כחול יותר מחופיה של מקסיקו.
מה שהכי תורם לאווירת הרוגע הם עמדות המסז' מול הים. מוושששש כבר אמרתי?

קצת על הטיול בכללי:
הטיול היה ל ג מ ר י לואו קוסט, הרגשנו קצת שחזרנו לגיל 16 ( אולי כי בהלוך עשינו נסיעת לילה ו90% מהנוסעים היו בגיל תיכון)
נסענו הלוך חזור באוטובוס וישנו בדירה של חבר קרוב, תכלס הבזבוזים שלנו היו בעיקר על אוכל, צלילות של האיש שלי ונסיעות בין עירוניות (בעיר התניידנו עם חבר שלנו,יש לו דלקן אהלן אהלן 🙂 )

מתאים לנו: כל מי שאוהב את הים (וגם למי שלא, לכו, אולי תתאהבו)
מדד מקס וגץ לטיולים: 0 היו בבית במזגן 🙂
מילה של רני: היה אש (בכל זאת החום של אילת) ספונטניות בשילוב ביקור בחוף זה הטיול המוש-לם.

בקרו אותם בדף הפייסבוק

אל תרעיש שלא תעיר את הכריש

החוף של מוש

החוף-של-מוש

כשאת מתעצלת לקום לצלם-החוף של מוש

פארק אריאל שרון או בכינויו המוכר לציבור הרחב: הר הזבל חיריה

טוב תקשיבו, זה ישמע לכם קצת מוזר אבל זאת אני וזה מה שיש.

כשהייתי קטנה והיינו נוסעים ברכב וחולפים על יד ההר זבל הענק הזה, חיריה, תמיד סיקרן אותי איך עולים למעלה ואיך יהיה לעמוד גבוה, גבוה על ראש ההר.
אז הגשמתי חלום (כן, כן החלומות שלי מוזרים תתמודדו) והלכתי לבקר עם הצמוד והגורה בפארק אריאל שרון.
הצטיידנו בשמיכת פיקניק, אוכל טעים ומלאאאא מצב רוח טוב!
בסדר, בסדר המצב רוח היה בעיקר שלי.
איך שנכנסנו לאתר הייתי כמו ילדה קטנה שמכניסים אותה למאחורי הקלעים להצגה של יובל המבולבל.

אתחיל מההתחלה- נכנסו לחניה, חנינו את הרכב ועלינו על שאטל לראש ההר (לפי הנהג השאטל יפסק בקרוב כי מסיימים את הבניה של הכביש עד למעלה ההר), היה מגניב על לעלות על שאטל, הרגשתי קצת כמו תיירת.
הגענו לאתר, קיבלה את פנינו עובדת מהמקום שנתנה לנו מפה והסבירה בקצרה על המקום.
התחלנו להתגלגל במעלה השביל ואני, כמו ילדה קטנה שמגלה עולמות, צילמתי כל פסיעה שלי שם.

הכל מרהיב ביופיו! שדרת ברושים מהממת, שלצידה נפרשו מדשאות ענקיות עם עצים, בצדדים נשתלו שיחים, בעיקר צמחי תבלין ותה.
בחרנו בשביל שמוביל לאגם קסום שגדלים בו פרחי מים בשלל סוגים, מטריפים ביופיים.
אם ממשיכים לעלות למעלה ישנה תצפית שמשקיפה על גוש דן ורואים עד הים, מרהיב.
בהמשך התצפית ישנן פינות חמד בין העצים עם ספסלים שאפשר לנצל למנוחה קלה או כמו שאנחנו עשינו לאכול שם ארוחת צהריים.
במתחם מפוזרים עמדות מים המיועדות לשתייה וגם פחים ייעודיים לזבל רגיל ולמחזור.
הגורונת מאוד נהנתה לזחול על האבנים, גם טעמה איזה כמה אבל פחות אהבה את הטעם.
בגלל שהגענו בשעה מאוד חמה, 13:00 בצהריים, בחרנו שלא לשבת במדשאות כי לא היה בהם צל.

בביקור הבא נשתדל להגיע בשעות הבוקר כדי שנצליח להינות מהמדשאות ואולי אפילו נכנס להקרנה במרכז המבקרים.

מתאים לנו: כוווולם! יש נגישות לבעלי מוגבלויות.
סוג טיול: טיול רגלי בשבילים ופיקניק בין העצים, אין אפשרות להיכנס למים רק להתפעל מהיופי העוצר נשימה הזה.
מילה של רני:
ממליצה לבוא בשעות הבוקר, אבל אם כבר החלטתם כמונו לבקר בצהריים תצטיידו בהרבה מים, קרם הגנה וכובע. תביאו אתכם אוכל, שמיכה, ספר טוב או משחק מעניין ולכו לרבוץ קצת בצל בין העצים.

**למי שתהה, למעלה לא מריחים את הריח ה"קסום" של חיריה, לעומת זאת למטה כן מריחים.